(گچبری کلاسیک قاب بندی فرانسوی) اجرای قاب بندی فرانسوی جلوه خاص و زیبایی به فضای داخلی پروژه‌های مسکنونی اداری تجاری دیوارهای تالارها رستوران‌ها و دیوار و فضاهای سالن‌های اجلاس وسالن‌های زیبایی و دیوار و فضاهای لابی‌ها وسالن‌های اجتماعات و غیره می‌باشد. اجرای گچبری کلاسیک قاب بندی فرانسوی کاری بسیار شیک و زیبا می‌باشد و اجرای این گجبری کلاسیک و ترکیب کردن این قاب بندی دیوار با استفاده از تابلوهای نقاشی و نقاشی‌های دیوار پتینه وورق طلا وورق کاری و کاغذ دیواری و غیره باعث هر چه مجلل‌تر شدن فضای داخلی پروژه‌ها می‌باشد.
همچننان که از نام و مشخصه این سبک گچبری کلاسیک مشخص می‌باشد این سبک گچبری اروپایی می‌باشد در واقع سبکی وارداتی می‌باشد سبک‌های گچبری رایج در ایران گچبری ایرانی گچبری اروپایی گچبری اسلیمی و سبک‌های گچبری فرهنگی گچبری چدنی و غیره می‌باشد از ویژگی‌های اجرای این سبک گچبری قاب بندی فرانسوی اجرای سریع آسان کلاسیک و با کیفیتی عالی قیمتی مناسب این گچبری گچبری قاب بندی فرانسوی می‌باشد.
گروه گچبری مهدوی با 20 سال سابقه گچبری و گچ کاری در سبک‌های مختلف گچبری در شهر تهران و اطراف تهران آماده ارائه خدمات گچبری دور لوستر گچبری کلاسیک قاب بندی فرانسوی و سبک‌ها و طرح‌های مختلف گچبری و گچ کاری در خدمت دوستان و مشتریان عزیز می‌باشد.

گچبری کلاسیک قاب بندی فرانسوی - gachbori-mahdavi.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *