• خدمات گچبری پشت تلویزیون



گچبری پشت تلویزیون و مزایای استفاده از آن

گچبری پشت تلویزیون یکی از کارهای تزئینی است که برای تغییر دکوراسیون و زیبایی منزل اجرا می‌شود. از زمانی که تلویزیون‌های LED و LCD به بازار آمدند، نصب تلویزیون روی دیوار رایج شده است. در سال‌های ابتدایی رواج نصب تلویزیون روی دیوار، گچ بری پشت تلویزیون بسیار پرکار و پر جزئیات بود. امروزه به دلیل افزایش علاقه به دکوراسیون سبک مدرن، از گچبری پشت تلویزیون ساده استفاده می‌شود.
گچ بری پشت تلویزیون ساده مانند یک قاب است که روی دیوار نصب شده تا تلویزیون درون آن قرار گیرد. در برخی از ساختمان‌ها معمار از ابتدای امر تصمیم می‌گیرد که برای مشخص کردن جای تلویزیون از گچبری پشت تلویزیون ساده استفاده کند.
اما در برخی ساختمان‌ها از هیچ نوع گچبری برای تزئینات داخلی بهره گرفته نشده است؛ لذا افراد پس از مدتی نیاز به گچ‌کار ماهری دارند تا گچ بری پشت تلویزیون را برای آن‌ها اجرا کند.
در این مقاله تصمیم داریم تا شما را با انواع گچ بری پشت تلویزیون، از جمله گچبری پشت تلویزیون ساده آشنا کنیم. باید بدانید که گچ بری پشت تلویزیون سبب زیبایی دکوراسیون شما می‌شود. گچ بری پشت تلویزیون سبب می‌شود تا دیوار ساده شما از یکنواختی خارج شده و تمرکز روی تلویزیون بیشتر شود. اگر شما هم قصد دارید تا تلویزیون خود را روی دیوار نصب کنید، این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

با گچبری، دیوار پشت تلویزیون‌تان را زیبا کنید

اگر قصد دارید تا تلویزیون خود را روی دیوار نصب کنید، باید به نکات مهمی توجه کنید. امروزه تلویزیون‌های ال سی دی با شکل ظاهری مدرنی به بازار آمده‌اند. این تلویزیون‌ها قابلیت تبدیل شدن به قاب عکس دیجیتال داشته و طراحی ظاهری خاصی دارند. از همین رو، نصب آن‌ها روی دیوار، بیش از پیش رایج و فراگیر شده است. برای این که بیشتر به اهمیت حضور گچ بری پشت تلویزیون پی ببرید، چند لحظه دیوار خالی منزل خود را تصور کنید. کدام یک زیباتر است؟
دیواری ساده که تلویزیون روی آن نصب شده یا دیواری که با گچ بری پشت تلویزیون مزین شده است؟ در ذهن خود کمی به این ایده شاخه و برگ اضافه کنید. فرض کنید که از یک گچ بری پشت تلویزیون ساده بهره گرفته‌اید؛ در این شرایط می‌توانید فضای درون گچبری را به رنگی خاص درآورید تا با بقیه دیوار متضاد باشد. می‌دانید که معماری و طراحی دکوراسیون مدرن، روی جداسازی فضا با رنگ و اکسسوری‌های خاص تاکید دارند. شما با این استفاده از گچبری پشت تلویزیون، می‌توانید چهره زیباتری به منزل خود ببخشید.

در حقیقت شما با استفاده از تلفیق هنر معماری قدیمی چون گچبری با طراحی دکوراسیون مدرن، می‌توانید دکوراسیون منزل خود را منحصربه‌فرد کنید. امروزه به این نوع گچ بری پشت تلویزیون، تی وی وال گفته می‌شود. در طراحی دکوراسیون مدرن، ساخت تی وی وال با گچ بری پشت تلویزیون بسیار مهم است. چرا که از نظر علم طراحی دکوراسیون مدرن، با این کار تمرکز روی تلویزیون بیشتر شده و جداسازی فضا رخ می‌دهد.
استفاده از ترفند جداسازی فضا، منزل شما را بزرگ‌تر و زیباتر جلوی می‌دهد. این را بدانید که همیشه دیواری که با رنگ یا گچبری تزئین شده باشد، از یک دیوار ساده تک رنگ جذاب‌تر است. اگر قصد دارید تا دکوراسیون منزل خود را مدرن‌تر و زیباتر کنید، از گچ بری پشت تلویزیون استفاده کنید.

انواع گچبری پشت تلویزیون

گچبری پشت تلویزیون به یک شکل اجرا نمی‌شود. بدیهی است که با توجه به سلایق مشتریان، انواع مختلفی از گچبری پشت تلویزیون طراحی و اجرا خواهند شد. شما می‌توانید با ارائه نمونه‌های ژورنالی به گچ‌کار، گچبری پشت تلویزیون را مطابق با سلیقه و دکوراسیون خود انجام دهید. در این قسمت از مقاله سایت گچبری مهدوی، شما را با انواع گچ بری پشت تلویزیون آشنا کرده‌ایم.

انواع دکور تلویزیون روی دیوار با گچ

برای گچبری پشت تلویزیون از دیوارکوب‌های گچی بهره گرفته می‌شود. این دیوارکوب‌ها به صورت پیش ساخته تهیه شده و امکان تغییر مدل آن‌ها وجود ندارد. در این شرایط، گچ‌کار نمونه کارهای گچبری پشت تلویزیون پیش ساخته را به شما نشان داده و انتخاب می‌کنید. سپس در یک روز این گچبری‌های پیش ساخته روی دیوار شما نصب خواهند شد. در مواردی ممکن است گچبری از جنس پلی اورتان باشد. از همین رو، برای انتخاب گچبری پشت تلویزیون باید حتما از قبل با گچ‌کار جزئیات کار را بررسی کرده و تایید کنید.
اگر گچبری پشت تلویزیون منحصربه‌فردی مدنظر دارید، گچ‌کار باید آن را به صورت اختصاصی برای شما بسازد. در این شرایط یک روز برای اندازه‌گیری و ثبت قرارداد تعیین می‌شود. بعد از آن‌، طرح مورد نظر شما در کارگاه با گچ ساخته شده و خشک می‌شود. سپس روز دیگری برای نصب به منزل شما آورده می‌شود. در برخی موارد نیز گچ‌کار تمامی مراحل ساخت گچبری را در منزل شما و روی دیوار انجام می‌دهد. این موضوع بستگی به طرح انتخابی شما و مهارت گچ‌کار دارد.

گچبری پشت ال سی دی

همانطور که در قسمت قبل توضیح دادیم، امروزه استفاده از تی وی وال رواج یافته است. در برخی موارد تی وی وال با استفاده از مصنوعات چوبی ساخته می‌شود. اما در مواردی نیز از گچبری پشت تلویزیون برای ساخت تی وی وال بهره گرفته می‌شود. از آنجایی که تلویزیون‌های مدرن طراحی مینیمالی دارند، توصیه می‌شود از ساخت جای ال سی دی با گچبری بهره گرفته شود. ساخت جای ال سی دی با گچبری، به چند روش امکان پذیر است.
شما می‌توانید از گچبری‌های ساده و پیش ساخته استفاده کنید. در مواردی نیز می‌توانید طرح پیشنهادی خود را از گچ‌کار درخواست کنید. در گچبری مهدوی، استادکاران گچبری با مهارت و تجربه بسیار، آماده ارائه خدمات در زمینه ساخت جای ال سی دی با گچبری هستند. ساخت جای ال سی دی با گچبری بیشتر برای دیوارهایی کاربرد دارد که وسعت بسیاری دارند.
اگر شما هم در منزل خود یک دیوار بزرگ و ساده دارید، بهترین کار ساخت جای ال سی دی با گچبری روی آن است. در این صورت هم به دکوراسین منزل خود روح بخشیده‌اید و هم جای تلویزیون خود را مشخص کرده‌اید. این کار منزل شما را از سادگی درمی‌آورد. البته اگر به سادگی علاقه دارید، می‌توانید از گچبری پشت تلویزیون ساده استفاده کنید. این نوع گچبری به صورت مینیمال و به حرفه‌ای‌ترین حالت ممکن از سوی گچبری مهدوی برای شما ارائه می‌شود.

گچبری پشت تلویزیون کلاسیک

در این نوع گچبری، علاوه بر قاب ساده از طرح‌هایی مثل گل و مرغ نیز بهره گرفته می‌شود. این نوع گچبری پشت تلویزیون شبیه به گچبری‌های سنتی اجرا می‌شود. امروزه نیز برخی مشتریان گچبری پشت تلویزیون کلاسیک را برای طراحی دکوراسیون خود انتخاب می‌کنند.

گچبری پشت تلویزیون مدرن

این نوع گچبری پشت تلویزیون با طرح‌های ساده‌ای نظیر دایره، مربع و مستطیل استفاده می‌شود. این نوع گچبری برای دکوراسیون مدرن بسیار پر کاربرد است. در برخی موارد منزل نوساز شما به سلیقه معمار با گچبری پشت تلویزیون مدرن مزین شده است.

منظور از قاب بندی دیوار پشت تلویزیون چیست؟

اگر شما هم اصطلاح قاب بندی دیوار پشت تلویزیون را شنیده‌اید، باید بدانید که منظور همان گچبری پشت تلویزیون است. قاب بندی دیوار پشت تلویزیون معمولا با ابزار گچی انجام می‌شود. این روش، یکی از مدرن‌ترین و رایج‌ترین روش‌ها برای فضاسازی در دکوراسیون منازل و محیط اداری به شمار می‌رود. شما می‌توانید گچبری پشت تلویزیون را با هنرهای دیگری چون پتینه، آینه‌کاری، کاغذدیواری یا نقاشی دیوار تلفیق کنید. در این شرایط، یک تی وی وال منحصربه‌فرد و زیبا برای منزل خود ساخته‌اید که نقطه عطف دکوراسیون شما محسوب می‌شود.
قاب بندی دیوار پشت تلویزیون، یک چهارچوب روی دیوار ایجاد می‌کند که می‌توانید تلویزیون را در وسط آن نصب کنید. این قاب‌ها به شکل مستطیل یا مربع در نظر گرفته می‌شوند. حتی شما می‌توانید از چند قاب در کنار هم استفاده کنید تا زیبایی دیوار دوچندان شود. تعداد و قطر قاب‌ها به وسعت دیوار شما بستگی دارد. برای دیوارهای بزرگ، استفاده از چند قطعه گچبری پشت تلویزیون توصیه می‌شود. بهتر است پیش از تصمیم‌گیری در رابطه با انتخاب نوع قاب بندی پشت تلویزیون، با یک استادکار ماهر مشورت کنید. استادکاران گچبری مهدوی با مشاهده دکوراسیون شما، بهترین نوع گچبری پشت تلویزیون را به شما پیشنهاد می‌دهند. با مشاهده ژورنال‌ها و نمونه‌کارهای استادکاران گچبری مهدوی، انتخاب نوع گچبری پشت تلویزیون برای شما ساده‌تر می‌شود.

جدیدترین دکور تلویزیون با گچ

از آنجایی که سبک طراحی دکوراسیون به سمت مدرنیته پیش می‌رود، تمایل به استفاده از مدل دیوار پشت تلویزیون جدید بیشتر شده است. مدل دیوار پشت تلویزیون جدید، با گچبری پشت تلویزیون ساده ایجاد می‌شود. به این نوع طراحی، اصطلاحا طراحی پینترستی گفته می‌شود. پینترست اپلیکیشنی امروزی است که در آن می‌توانید انواع دکوراسیون مدرن و به‌روز منازل را پیدا کنید. بیشترین جستجو در اپلیکیشن پینترست در زمینه دکوراسیون، مربوط به مدل دیوار پشت تلویزیون جدید است. در این نوع گچبری پشت تلویزیون، از اشکالی چون مربع و مستطیل بیشتر استفاده می‌شود.
استفاده از این نوع گچ بری پشت تلویزیون با هزینه کم می‌تواند دکور منزل شما را زنده و جذاب کند. مدل دیوار پشت تلویزیون جدید، معمولا با استفاده از گچبری‌های پیش ساخته طراحی می‌شود. برای این منظور در گچبری مهدوی، نمونه کارهای فراوانی براش گچ بری پشت تلویزیون جدید آماده شده است. یکی از مزایای استفاده از این نوع گچ بری پشت تلویزیون این است که خود گچ متریالی ساده است و طراحی آن مینیمال‌تر می‌شود. گچ به راحتی قابلیت شکل‌پذیری دارد. از همین رو، در تعیین مدل گچبری، محدودیتی برای شما وجود ندارد.
در گچبری پشت تلویزیون مدرن، بهره‌گیری از لامپ‌های تزئینی می‌تواند جلوه زیبایی به دکوراسیون ببخشد. برای این منظور از نورهای مخفی همراه با گچبری پشت تلویزیون استفاده می‌شود. گچبری مهدوی شرایط را به گونه‌ای فراهم کرده تا شما بتوانید طراحی‌های با تنوع گوناگون داشته باشید. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

مزایا و معایب گچبری پشت تلویزیون

استفاده از گچ بری پشت تلویزیون بیشتر دارای مزایا است تا معایب. شاید تنها عیبی که بتوان برای این نوه طراحی دکوراسیون بیان کرد، عدم امکان تغییر مکان تلویزیون باشد. زمانی که شما از گچبری پشت تلویزیون برای دیوار خود استفاده می‌کنید، یک دیوار را به عنوان جایگاه همیشگی تلویزیون تعیین کرده‌اید. در این شرایط، جای تلویزیون شما همیشه باشد همانجا باشد و نمی‌توانند تغییر دکراسیون چندانی داشته باشید. چرا که کندن گچبری و جابه‌جا کردن آن، گچبری را خراب کرده و باید دوباره از اول اجرا شود. اگر منزل شما کوچک است، این موضوع چندان نگران کننده نیست؛ چرا که شما به هر حال فضای کافی برای مانور دکوراسیون ندارید. پس بهتر است بهترین دیوار را برای قرارگیری تلویزیون انتخاب کرده و گچبری پشت تلویزیون را روی آن اجرا کنید.
مزایای استفاده از گچبری پشت تلویزیون بیشتر است. از جمله این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
از بین بردن یکنواختی و سادگی فضا و دکوراسیون
تقویت نقطه کانونی منزل و ایجاد تمرکز بیشتر روی تلویزیون
ایجاد خطای دید در منازلی که سقف بلندی دارند برای احساس صمیمیت و گرمای بیشتر در دکوراسیون
فضاسازی در منازل کوچک

نکات مهم در طراحی دیوار پشت تلویزیون

برای استفاده از گچ بری پشت تلویزیون و طراحی دیواری که قرار است تلویزیون روی آن نصب شود، رعایت نکاتی الزامی است. در این قسمت از مقاله سایت گچبری مهدوی، این نکات مهم را برای شما لیست کرده‌ایم. تا انتهای این بخش با ما همراه باشید.
از جمله نکات مهمی که برای طراحی گچ بری پشت تلویزیون به آن دقت کنید، عبارتند از:

مکان قرارگیری تلویزیون
در منازل بزرگ شما محدودیتی برای قراردادن تلویزیون در قسمت‌های مختلف ندارید. اما در منازل کوچک باید یک مکان مناسب برای نصب تلویزیون اجرای گچ بری پشت تلویزیون انتخاب کنید. باید حواستان باشد تا تلویزیون روبه‌روی پنجره نباشد، چرا که نور پنجره تصویر تلویزیون را تحت تاثیر قرار می‌دهد. البته در منازل کوچکی که دیوار مناسب روبه‌روی پنجره قرار گرفته است، می‌توان از پرده‌های ضخیم استفاده کرد. با این حال ابتدا دقت کنید تا دیوار شما حتما مناسب قرارگیری تلویزیون باشد و سپس برای اجرای گچبری پشت تلویزیون اقدام کنید.

زاویه دید مناسب
باید دقت کنید تا تلویزیون شما با زاویه مناسب روی دیوار نصب شود. اگر تلویزیون بیش از حد بالا یا پایین باشد، در هنگام تماشای آن دچار مشکل می‌شوید. در این شرایط در هنگام تماشای تلویزیون با زاویه نامناسب، ممکن است به کمر و گردن خود آسیب وارد کنید. انتخاب زاویه دید مناسب برای تلویزیون، در نصب گچبری پشت تلویزیون موثر است.

چیدمان نشیمن
تلویزیون به عنوان نقطه کانونی یک اتاق پذیرایی شناخته می‌شود. این یعنی تمام دکور با توجه به جایگاه تلویزیون و به مرکزیت آن چیده خواهد شد. شما باید دقت کنید که بهترین چیدمان نشیمن برای اتاق پذیرایی شما چگونه است. سپس برای نصب گچبری پشت تلویزیون در دیوار مناسب اقدام کنید.

این نکات را برای گچبری سقف آشپرخانه نیز باید رعایت کنید.

هزینه گچبری پشت تلویزیون

برای این که بدانید هزینه گچ بری تلویزیون شما چقدر می‌شود، فاکتورهای مختلفی باید در نظر گرفته شود. از جمله مواردی که در تعیین هزینه گچبری پشت تلویزیون اثرگذارند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
نوع گچبری تلویزیون که مدرن یا کلاسیک است؛ باید بدانید گچبری‌های کلاسیک قیمت بیشتری دارند چرا که ریزه‌کاری آن‌ها بیشتر خواهد بود.
اینکه گچ بری پشت تلویزیون پیش ساخته است یا خیر نیز تعیین کننده است. گچ بری پشت تلویزیون پیش ساخته قیمت کمتری دارد.
متراژ گچبری پشت تلویزیون از دیگر عوامل مهم است. هرچه وسعت دیوار و متراژ گچ بری پشت تلویزیون بیشتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر می‌شود.
قیمت گچ در زمان سفارش شما؛ ذکر این نکته ضروری است که گچبری مهدوی از بهترین و مرغوب‌ترین نوع گچ برای انجام کارهای گچبری استفاده می‌کند. با این حال شما می‌توانید گچ مورد نیاز را خودتان تهیه کنید. در این شرایط تضمینی برای کیفیت گچ به شما داده نمی‌شود. هر چه قیمت گچ بالاتر رود، قیمت گچ بری پشت تلویزیون نیز بیشتر می‌شود.
کیفیت دیواری که قرار است روی آن کار انجام شود نیز بسیار مهم است. اگر دیوار شما نیاز به آسترکشی داشته باشد هزینه آن روی گچبری پشت تلویزیون افزوده می‌شود.
اگر شما همراه با گچ بری پشت تلویزیون نیاز به نورپردازی مخفی نیز داشته باشید، قیمت‌ها کمی بیشتر می‌شود.
برای این که از قیمت گچ بری پشت تلویزیون باخبر شوید، می‌توانید با کارشناسان گچبری مهدوی تماس حاصل نمایید. استادکاران ماهر گچبری مهدوی، پس از بررسی شرایط منزل شما، قیمت گچبری پشت تلویزیون را به شما اعلام خواهند کرد.

گچبری پشت تلویزیون با گروه گچبری مهدوی

گروه گچبری مهدوی با بیش از 20 سال سابقه و برخورداری از استادکاران برجسته و آموزش‌دیده، آماده ارائه هرگونه خدمات گچبری به شماست. دفتر مرکزی گچبری مهدوی در تهران، پونک، مجتمع تجاری بوستان قرار دارد.
گچ بری پشت تلویزیون در گروه گچبری مهدوی، با بهترین و مرغوب‌ترین مصالح اجرا می‌شود. شما می‌توانید انواع گچبری را مطابق با معماری مدرن و استانداردهای روز از گچبری مهدوی بخواهید.
برای ارتباط با ما و استعلام شرایط اجرای گچبری پشت تلویزیون، با شماره‌ 09197133807 تماس حاصل نمایید. اگر خواستار باکیفیت‌ترین خدمات هستید، گچبری مهدوی را فراموش نکنید.
ارزان‌ترین قیمت گچ بری پشت تلویزیون در استان تهران از سوی گچبری مهدوی اعلام شده است. 

از جمله خدمات این مجموعه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
انواع سبک‌های گچبری شامل سبک کلاسیک، نئو کلاسیک و مدرن
رابیتس بندی
شکل بندی
گچبری سقف ساده و شیک، دور لوستر، دیوار و انواع ستون استوانه‌ای و مربعی
کارشناسان برای ثبت سفارش شما، ابتدا باید از منزل بازدید کنند. سپس بهترین نوع گچ بری پشت تلویزیون با توجه به سلیقه و انتخاب شما و همچنین فضای منزل، به شما پیشنهاد می‌شود. برای مشاهده نمونه کارهای گچ بری پشت تلویزیون مجموعه گچبری مهدوی، به بخش نمونه کارهای سایت مراجعه نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *